بدون دیدگاه

 مهسا خاکی

جستوجو کنید

جستجو کردن

مقالات مرتبط

یک ادمین سایت حرفه‌ای،…

اشتراک گذاری

یادگیری سئو سایت گام به گام با من

سلااام امیدوارم حالتون عالی باشه. من مهسا خاکی هستم (متخصص سئو) و میخوام امروز بهت بگم اگه دغدغه داری که یادگیری سئو سایت و از کجا شروع کنی بیا تا بهت بگم.

من بهت به صورت کامل سئو رو یاد میدم و میتونی کاراموز من باشی و به صورت مستقیم روی پروژه های واقعی کار کنی تا به صورت عملی سئو را یاد بگیری. دوران کاراموزی کاملا بستگی به خودت داره. من همیشه در کنارت هستم تا به سوالاتت پاسخ بدم و راهنماییت کنم. این فرصت عالی رو از دست نده! با یادگیری سئو، می‌تونی مهارت‌های ارزشمندی به دست بیاری که در بازار کار بسیار مورد توجه هستن. همچنین، تجربه عملی که به دست میاری، بهت کمک می‌کنه تا در آینده با اعتماد به نفس بیشتری وارد بازار کار بشی. پس اگه آماده‌ای که شروع کنی، همین الان پیام بده تا جزئیات بیشتری رو با هم بررسی کنیم. منتظر تماست هستم!

شماره تلگرام : 09337702057 (با خودم مستقیم در تماس باش)

 

حالا وقتی سئو کردن رو بهت یاد بدم چه اتفاقی برات میوفته؟

  • یا میتونی به صورت دورکاری تو تیم من باشی به صورت پاره وقت یا تمام وقت (برای کسانی که دنباش شغل دومن یا خونه دارن این پوزیشن کاری عالیه و یه فرصته)
  • یا میتونی آموزش ببینی پیش من و بری جای دیگه کار کنی
  • یا میتونی آموزش ببینی پیش من و خودت سایت بزنی

 

سوال دیگه که برات پیش میاد اینه که:

یادگیری سئو سایت چقدر زمان میبره؟

سئو خیلی گستردس و علمیه که هر روز باید خودتو به روز کنی، معمولا برای یادگیری سئو به صورت تمام وقت و کامل 3 ماه زمان میبره و برای پاره وقت 6 ماه زمان میبره. ولی اینو بدون اگه وارد این حوزه شدی باید دائم خودتو آپدیت کنی وگرنه عقب میوفتی و پیشرفت نمیکنی.

 

کی به پول میرسم؟

تو زمانی که داری سئو رو یاد میگیری پیش من، میتونی در کنار آموزشا برای خودت سایت بزنی و کار کنی روی سایت خودت یا

صبر کنی آموزشات کامل شه، بعد اگه خودتو ثابت کردی و علاقه داشتی میتونی بیای تو تیم من و من بهت سایت میدم و ماهانه میتونی به صورت دورکاری درامد داشته باشی

اینم بهت بگم که اگه توی دورانی که داری سئو رو پیش من یاد میگیری، اگه کارتو خوب انجام بدی هدایایی برات در نظر گرفته میشه برای اینکه بیشتر تشویق بشی.

 

چه زمانی باید ازت خداحافظی کنم؟ 🙁

زمانی که تسکاتو به موقع انجام ندی

پیگیر کار نباشی

آموزشارو با دقت گوش ندی

مسئولیت پذیر نباشی

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *